28 Ağustos 2008 Perşembe

Bilge Adam Eğitim Kitapları C#


Bir kaç yazı önce Bilge Adam Eğitim kitaplarından Visual.NET i paylaşmıştım.
Şimdiyse Bilge Adam Eğitim Kitaplarından C# kitabını pdf formatında vermek istiyorum.
Modüller koyarak her modülde yeni birşey öğretmeyi amaçlayan bir kitap. İçeriği ise diğer kitabındaki gibi bir kaç standart bilgiyle başlıyor.
Bu bilgiler ise "Programlamaya Giriş" kısımlarını içeriyor.
İlerleyen kısımlarda ise "Microsofot Visual Studio" nun arayüzü, "Visual C#.NET ile Windows tabanlı uygulamalar oluşturmak", "Algoritma ve Dump Coding", "Karar yapıları ve döngüler" gibi konuları bulmak mümkün. Her modülün sonunda ise sorular ve alıştırmalar verilerek konunun daha iyi öğrenilmesi sağlanmış.
Bilge Adam Eğitim Kitapları C# kitabını indirmek içinse bu linkten buyrun
not: linkler windows live hesabımdaki sky drive alanımdandır. direk indirme linkleridir.
iyi okumalar...


e-kitapları okumak için gerekli olan programları bu konuda bulabilirsiniz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

link çalışmıyor ilgilenirsen sevinirim.