22 Ağustos 2008 Cuma

Web sitesi yaratma kılavuzu


ücretsiz web sitesi yapmak için gerekli olan bilgilerin bulunduğu bir e-kitap.
Mehmet Emin ARI' nın kaleminden çıkmış Sistem Yayıncılık yayınlamış.

download (indirme) linki

Düzeltme
Arkadaşlar hepinizden özür dilerim. Uzun süredir internete giremiyordum. Maillerime bakamadım. Bugün girdiğimde gördüm maillerinizi. Umarım geç kalmamışımdır. Öncelikle içeriğe ilginizden dolayı teşekkür ediyorum.
Bu e-kitaplar arşivimden yada internette aratıp bulduğum ve inceleyip buraya koyduğum e-kitaplardır.
Aceleye gelmiş ve bu e-kitabı inceledikten sonra şifresiz bir şekilde upload etmeyi unutmuşum.
Rar şifresi www.mayonez.net olacak arkadaşlar. İndirecek arkadaşlara ve indirmiş olan arkadaşlara duyrulur.
Yeniden özür diliyorum.




not: linkler windows live hesabımdaki skydrive alanımdandır.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam paylasım ıcın saol ama rar şifresi yok bnun?

metalist admin dedi ki...

sizde sağolun aceleye gelmiş ve şifresiz partı upload etmek yerine indirdiğim şifreli partı upload etmişim. şifre www.mayonez.net olacak.