20 Ağustos 2008 Çarşamba

penguen 2006 arşiv


ilk çıktığından beri takip ettiğim fakat son zamanlarda pek fazla okuyamadığım bir mizah dergisi.
çoğu kişi penguen'i biliyordur.
bir dönem yazar ve çizerleri dergi bünyesinden ayrılarak yeni bir mizah dergisi olan "uykusuz" u kurmuşlardır. başarılı olduklarını da düşünüyorum.
bende bir ara karikatür çizmiş ve gırgırda 6 ay kadar yer almıştım.
sonrasında ise bazı sebeplerden çizmeye ara verdim ve ilgi alanım bilgisayar yazılımcılığı üzerine kaymaya başladı. umarım bu sene kazandığım okulda yeniden çizme fırsatı bulurum...
lafı fazla uzatmadan download linklini veriyorum.
Penguen dergisinin 2006 yılında çıkmış tüm sayılarının bulunduğu arşiv.
toplam 3 part.


part1

part2

part3


iyi okumalar...

3 yorum:

ckml dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ckml dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık. Okumadığım sayıları okuma fırsatım olacak. Teşekkürler. Burak KURU